List:       kde-i18n-sr
Subject:    Re: [Kde-i18n-sr] Amarok
From:       Filip_Miletić <filmil () gmail ! com>
Date:       2009-11-19 1:23:30

[Attachment #2 (multipart/alternative)]

[Attachment #4 (text/plain)]

2009/11/18 Часлав Илић <caslav.ilic@gmx.net>

> бити транскрибовани. Како у те области не \
> спада музика на рачунару (заправо,
> не спада скоро ништа из превода КДЕ-а :) онда \
> нећу да кочим „риплеј гејн". Потврдите ако \
> ћемо тако, да чачнем где треба.

Ако могу да уложим електротехничарског квиска \
у овом тренутку, то није идеално решење.  Да ли \
можете да нађете некога ко се разуме у \
акустику да вам каже о чему је реч, нису \
рачунари измислили разна та појачања.  Ја бих \
помогао да знам, али сам се својевремено бавио \
микроелектроником, ту музике слабо има.