List:       kde-i18n-sr
Subject:    Re: [Kde-i18n-sr] Amarok
From:       Часлав Илић <caslav.ilic () gmx ! net>
Date:       2009-11-18 23:17:51

[Attachment #2 (multipart/signed)]

[Attachment #4 (Text/Plain)]

> [: Slobodan Terzić :]
> Ipak je u pitanju naziv standarda (koji postoji i prepoznatljiv je pod tim
> imenom bezmalo deset godina), pa se nadam da će Časlav da mi oprosti što
> me je tukao..... ;)

Опростићу, а ти онда да почнеш да радиш за наше \
>:)

Елем. У мени блиским стручним областима, \
смислени називи алгоритама неће бити \
транскрибовани. Како у те области не спада \
музика на рачунару (заправо, не спада скоро \
ништа из превода КДЕ-а :) онда нећу да кочим \
„риплеј гејн". Потврдите ако ћемо тако, да \
чачнем где треба.

["signature.asc" (application/pgp-signature)]