2009/11/18 Часлав Илић > бити транскрибовани. Како у те области не спада музика на рачунару > (заправо, > не спада скоро ништа из превода КДЕ-а :) онда нећу да кочим „риплеј гејн“. > Потврдите ако ћемо тако, да чачнем где треба. > > Ако могу да уложим електротехничарског квиска у овом тренутку, то није идеално решење. Да ли можете да нађете некога ко се разуме у акустику да вам каже о чему је реч, нису рачунари измислили разна та појачања. Ја бих помогао да знам, али сам се својевремено бавио микроелектроником, ту музике слабо има. ф