List:       kde-i18n-sr
Subject:    Re: [Kde-i18n-sr] =?utf-8?q?Manja_gre=C5=A1kica?=
From:       Slobodan_Terzić <githzerai06 () gmail ! com>
Date:       2009-11-13 17:05:44

[Attachment #2 (multipart/alternative)]

[Attachment #4 (text/plain)]

Odlično da nije bilo dodatnog posla. :) A za Amarok, pusti.... Kad se
dogovore čija baba još nije na spisku zaslužnih, možda (možda!) bi se tome
valjalo posvetiti vreme. Najbitnije je da se zna gde je i šta je, posle je
lako. Tkz. „poruke sa posebnim potrebama"... ;)

Z,
Githzerai.

13. новембар 2009. 09.51, Часлав Илић <caslav.ilic@gmx.net> је \
написао/ла: