List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Vers vlees
From:       Rinse de Vries <rinsedevries () kde ! nl>
Date:       2009-01-05 22:00:59

Op maandag 05 januari 2009, schreef Roy Prins:
> Dat brengt ons trouwens tot iets anders: Je hoeft niet per se te
> vertalen, als webdeveloper kan je onze (dode) website misschien
> onderhouden?
>

> Onderhoud van de doden beperkt zich tot een bloemetje of wat uitstrooiwerk
> ;-). Indien ik me nuttig kan maken met de site, zou ik dat prima vinden.
> Het viel me idd op dat er al een jaar of 3 geen content meer op was
> geplaatst. Dit zou wel iets zijn waar ik echt in moet duiken en dat gaat me
> op z'n vroegst half februari lukken. Dan moet ook duidelijk zijn welke kant
> [...]

Bedoeling van de site was om die in een CMS-jasje te hevelen, en dan gingen we uit \
van drupal. Er zijn 2 pogingen gedaan om de huidige content in drupal te zetten, \
beide zijn ivm tijdsgebrek van de enthousiastelingen  helaas gestrand.
Kweetnie of de drupalversie nog online is, ik kan hem iig niet meer vinden.

Groetjes, Rinse