Op maandag 05 januari 2009, schreef Roy Prins: > Dat brengt ons trouwens tot iets anders: Je hoeft niet per se te > vertalen, als webdeveloper kan je onze (dode) website misschien > onderhouden? > > > Onderhoud van de doden beperkt zich tot een bloemetje of wat uitstrooiwerk > ;-). Indien ik me nuttig kan maken met de site, zou ik dat prima vinden. > Het viel me idd op dat er al een jaar of 3 geen content meer op was > geplaatst. Dit zou wel iets zijn waar ik echt in moet duiken en dat gaat me > op z'n vroegst half februari lukken. Dan moet ook duidelijk zijn welke kant > het op moet met de site. M.a.w. wat zijn onze wensen en eisen. Ik weet niet > of die discussie al gevoerd is, anders moeten we dat gaan doen. Bedoeling van de site was om die in een CMS-jasje te hevelen, en dan gingen we uit van drupal. Er zijn 2 pogingen gedaan om de huidige content in drupal te zetten, beide zijn ivm tijdsgebrek van de enthousiastelingen helaas gestrand. Kweetnie of de drupalversie nog online is, ik kan hem iig niet meer vinden. Groetjes, Rinse _______________________________________________ Kde-i18n-nl mailing list Kde-i18n-nl@kde.org https://mail.kde.org/mailman/listinfo/kde-i18n-nl