List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Mogelijke nieuwe medewerker?
From:       Rinse de Vries <rinsedevries () kde ! nl>
Date:       2008-04-18 19:01:53

Op vrijdag 18 april 2008, schreef Kristof Bal:

> Lijkt me ok, of toch de chemie, linguïstiek is niet echt mijn ding.
> Kalzium daarentegen is ok. Mochten er nog andere programma's zijn zonder
> vaste vertaler, kun je het altijd melden.

Dit is het in kdeedu:

blinken.po     -> Jaap
    kalzium.po  -> vrij
 kfile_drgeo.po  -> jaap
khangman.po ->vrij
 klettres.po    -> vrij
 kstars.po   -> vrij
kwordquiz.po  -> vrij
parley.po -> vrij
desktop_kdeedu.po -> algemeen bestand
 kanagram.po  -> vrij
 kfile_kig.po  -> jaap
  kig.po      -> jaap
 kmplot.po    -> jaap
   ktouch.po  -> vrij
 libkdeedu.po -> algemeen bestand
kalgebra.po     -> vrij
   kbruch.po   -> jaap
 kgeography.po  -> jaap
 kiten.po -> jaap
    kpercentage.po -> jaap
 kturtle.po -> jaap
 marble.po -> jaap

Kortgezegd, op kalzium en ktouch na zijn alle niet linguistieke programma's in
beheer van Jaap :)

> Dat wil ik zeer zeker doen, maar misschien een stomme vraag: waar vind
> ik de nederlandse vertalingen voor branch/kde4.0 ? In de trunk zie ik
> ze, maar in de branch?

op http://l10n.kde.org vind je een overzicht, maar ik zie dat die site weer
een metamorfose heeft ondergaan, en dat niet alle statistieken geactiveerd
zijn.
Verder valt me op dat kde3-trunk er niet meer op staat..

Dus da's even afwachten ...

Groetjes, Rinse