List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Vertaal fout in plasma in kde4
From:       "Wesley S." <wesley () ubuntu ! com>
Date:       2008-01-14 19:29:36

[Attachment #2 (multipart/alternative)]

Op 14-01-08 heeft Frank Mulder <frank@kde.nl> het volgende geschreven:

> al

> Bij tijden is dat misschien meestal hetzelfde (hoewel er bijvoorbeeld wel
> verschillen zitten tussen 12/24-uurssysteem), maar bij datums ('data' voor
> de
> puristen ;)) niet. Ik neem aan dat daarvoor een soortgelijke vertaalde
> string
> beschikbaar is. Het is dan een beetje vreemd om het voor datums wel te
> doen
> en voor tijden niet. Overigens zou het netjes zijn als er duidelijk bij
> zou
> [...]

Nou, wat datums betreft kan men beter Qt::LocaleDate gebruiken..
dan heeft men automatisch een gelokaliseerde versie.

Maar goed... het zal wel één of andere reden hebben dat ze "hh:mm"
vertaalbaar hebben gemaakt,
alleen heb ik absoluut geen idee welke reden dat zou zijn.

Ik neem aan dat het voor 4.0.1 ondertussen alvast opgelost is?

--
Wesley Stessens <wesley@ubuntu.com>
Human Knowledge Belongs To The World - Antitrust (2001)