List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Handleiding KMail + ClamAV
From:       Jasper van der Marel <jasper.van.der.marel () wanadoo ! nl>
Date:       2004-03-26 11:12:51

Hoi,

Wilbert :

Yup...ik ben tevreden. Misschien heb ik nog wel tijd om iets anders te
schrijven in de toekomst.... (promotie KWord ???)

Om terug te komen op een andere vraag : je kan mij ook tussen de vertalers
zetten als dit mag van de rest. Ik heb nog wel ergens een zeer mooie (ahem)
pasfoto liggen ;)))

Nu ben ik druk bezig met het vertalen van KDE toepassingen die buiten de
reguliere KDE distributie vallen :

Digikam (90 % voltooid) -> Iedereen met een digitale camera moet dit programma
gewoon uitproberen. Heeft iets weg van Adobe Photoshop Album, helaas nog geen
filter voor rode oogjes ;(
Kaffeine (aangemeld)     -> Videospeler gebaseerd op Xine

Wellicht kan ik een korte introductie over deze twee programma's schrijven.
Aangezien ze buiten de reguliere distributie vallen weet ik niet of deze op de
KDE site geplaatst kunnen worden. Heeft eigenlijk niet zoveel met KDE op zich
te maken maar vanuit gebruikersoogpunt wellicht interessant. Plaatsen onder
geavanceerde onderwerpen wellicht (zag ook Apollon in deze lijst). Ideeen ?

Groetjes,

Jasper van der Marel