List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Handleiding KMail + ClamAV
From:       Wilbert Berendsen <wbsoft () xs4all ! nl>
Date:       2004-03-26 9:39:18

On Friday 26 March 2004 09:20, Fabrice Mous wrote:
> |  |

> Lijkt me goed .. dacht eerst dat er overlap was met
> http://www.kde.nl/doc/kmail-spamassassin/ maar het gaat hier dus om
> virussen ipv Spam.
>
> Ik heb Wilbert gevraagd dit online te zetten. Kwestie van tijd nu ..

Het staat erop, een mooie duidelijke handleiding!

http://www.kde.nl/doc/kmail-clamassassin/

Wat ik gedaan heb was de html opschonen (was geen valide XHTML :-) ) want
shellcommando's in <pre class="shell"> ... </pre> gezet. En één
paragraafje toegevoegd die je volgens mij vergeten was aan het begin van
stap 3 :-)

Jasper, tevreden zo?
Bedankt!
Wilbert

--
Wilbert Berendsen (www.xs4all.nl/~wbsoft, www.kde.nl, www.kerklied.net)
 "Reporter: Mr. Ghandi, what do you think of western civilisation?