List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] artikelen over Kaffeine en/of Digikam ...
From:       Wilbert Berendsen <wbsoft () xs4all ! nl>
Date:       2004-03-26 11:35:24

On Friday 26 March 2004 12:12, Jasper van der Marel wrote:
> Hoi,
>
> Wilbert :
>
> Yup...ik ben tevreden. Misschien heb ik nog wel tijd om iets anders te
> schrijven in de toekomst.... (promotie KWord ???)
>
> Om terug te komen op een andere vraag : je kan mij ook tussen de
> vertalers zetten als dit mag van de rest. Ik heb nog wel ergens een
> zeer mooie (ahem) pasfoto liggen ;)))

Ok, staat erop! Mail ook maar een foto naar wilbert@kde.nl komt die er ook
op.

> [...]
> programma gewoon uitproberen. Heeft iets weg van Adobe Photoshop Album,
> helaas nog geen filter voor rode oogjes ;(
> Kaffeine (aangemeld)     -> Videospeler gebaseerd op Xine
>
> Wellicht kan ik een korte introductie over deze twee programma's
> schrijven. Aangezien ze buiten de reguliere distributie vallen weet ik
> niet of deze op de KDE site geplaatst kunnen worden. Heeft eigenlijk
> niet zoveel met KDE op zich te maken maar vanuit gebruikersoogpunt
> wellicht interessant. Plaatsen onder geavanceerde onderwerpen wellicht
> (zag ook Apollon in deze lijst). Ideeen ?

Introductie over Kaffeine of Digikam kunnen zeer zeker op de site!
Misschien als applicatie van de maand, of anderszins, bijv. onder
www.kde.nl/wat . Ik zie er naar uit! Het zijn inderdaad erg mooie
programma's.

groetjes,
Wilbert

--
Wilbert Berendsen (www.xs4all.nl/~wbsoft, www.kde.nl, www.kerklied.net)
 "Reporter: Mr. Ghandi, what do you think of western civilisation?