List:       kde-i18n-sr
Subject:    Re: [Kde-i18n-sr] amarok
From:       Slobodan Simic <slsimic () gmail ! com>
Date:       2011-08-05 21:21:38

[Attachment #2 (multipart/alternative)]

[Attachment #4 (text/plain)]

> Naime, ono što mi stvara bojazan jeste da će, ukoliko se na tom dugmetu
> stavi „sve" umesto „potpuno", novi i manje upućeni korisnici imati
> pogrešan utisak da se to „sve" odnosi na „sve fascikle" (što je logično
> za pretpostaviti u navedenom prozoru), umesto „zbirku".

Мислим да превише банализујеш новог и "мање \
упућеног" корисника. Нема шта ко ту да \
претпоставља... све се односи на све... али све \
гореобележено.

> Zbirka u Amaroku čini mnogo više elemenata od samih fascikli i fajlova
> muzike koji se nalaze u njima.

Збирка је тамо негде неки фајл или база која се \
прави на основу података из скенираних \
(претражених, истражених, проучених, \
прегледаних...) изабраних фасцикли у којима су \
музички фајлови. Дакле, по мени, не скенира се \
збирка већ се скенирају фасцикле и фајлови у \
њима да би се збирка ажурирала новим подацима.
Дакле, у том контексту, може нпр. „Освежи целу \
збирку" јер то можда боље описује шта ће се \
десити од „Потпуно поново претражи"
Такође, сад сам мало детаљније погледао остале \
поруке које се тичу рескенирања :)
и " pretraži na izmene (scan on change) "  ми сад такође не звучи \
као да јасно каже шта ће се десити...

Претражи на измене... Претражи на измене...
Било би ми логичније „ Претражи при измени"
Мада опет то несрећно SCAN и претрага  ми се не \
слажу па бих и ту „Освежи при измени"

Ако већ водимо рачуна и о новим и мање упућеним \
корисницима онда бих нагласак при превођењу \
ставио на јасноћу а не на слепо држање термина \
scan - претрага , full - потпуно  итд.

поздрав