List:       kde-i18n-sr
Subject:    [Kde-i18n-sr] amarok
From:       Slobodan Simic <slsimic () gmail ! com>
Date:       2011-08-04 6:35:59

Наиђох јутрос на нешто што ми мало рогобатно \
звучи...

У подешавањима Амарока, одељак Збирка испод \
стабла директоријума стоји „Потпуно поново \
претражи"

Мислим чак да је оно „Потпуно" и непотребно и \
да може само „Поново претражи" јер се изнад \
наводи да се појединачно претраживање врши \
десним кликом на  фасциклу.

Ако ипак желимо да остане наглашено да се ради \
поновна претрага свега што је  на стаблу \
чекирано онда може једноставно „Поново \
претражи све"

поздрав