List:       kde-i18n-sr
Subject:    Re: [Kde-i18n-sr] Amarok
From:       Slobodan Simic <simicsl () verat ! net>
Date:       2009-08-17 7:56:05

On Monday 10 August 2009 13:35:38 Terzić Slobodan wrote:

> Međutim, ne bih da ti upadam na teritoriju ako si je obeležio. Mislim,
> preveo si sve ono što je nezgodno, sad ja treba tu da ti vršljam po
> zaveštanju.... (Amarokov prevod je baš prekrojen, ovde je puka dopuna) ;)

Па добро, ако сам га превео нисам га запишао, \
овај, обележио... :)

Ево и ја се тренутно бакћем око Арч линукса \
(симпатичан мали) па кад средим систем и свучем \
СВН бацићу поглед да видим шта се дешава са  \
к3б-ом и к-поштом...

> Kako bilo, ima vremena,uzeh da se igram sa zlatobojcem, pa će se
> dogovorimo....

таман док се ти играш са златобојцем ;)
то ако преживиш, лако ћемо са к3б-ом и к-поштом

поздрав