List:       kde-i18n-sr
Subject:    Re: [Kde-i18n-sr] Amarok
From:       Slobodan Simic <simicsl () verat ! net>
Date:       2009-08-10 6:26:39

On петак, 7. август 2009. 14:32:47 Terzić Slobodan wrote:

> gledam ovaj k3b (ime se momentalno prevodi kao „Večita alfa" :) ), sad je
> pitanje samo da li bih upao nekom drugom u posao i da li postoji nešto
> drugo što bi trenutno bilo hitnije?

Кхм.. ја сам (као) одржавао К3Б... али пошто \
никако да избаце пристојну бета верзију за \
КДЕ4 онда се нисам ни `ватао за њега. Пробао сам \
у ОпенСУСЕу КДЕ4 верзију и мање више све поруке \
су исте. Дакле ту не би требало да има много \
посла сем ентитета али ко зна како ће К3Б  \
изгледати кад коначно дође до бете за КДЕ4 ;) \
тако да... како хоћеш :)
Све дистрибуције и даље пакују К3Б за КДЕ3 тако \
да сам мишљења да ако си већ  решио да \
забраздиш даље, узмеш нешто што је у КДЕ \
четворци одомаћено и преко  потребно
Окулар...?
Нешто из Екстра- ?

поздрав