List:       kde-i18n-sr
Subject:    Re: [Kde-i18n-sr] Amarok
From:       Часлав Илић <caslav.ilic () gmx ! net>
Date:       2009-08-09 20:19:44

[Attachment #2 (multipart/signed)]

[Attachment #4 (text/plain)]

> [: Terzić Slobodan :]
> [...] ovi dugački opisi su utoliko lakši za prevođenje što uopšte ne moraš
> toliko striktno da se držiš originala od reči do reči [...]

Море, двосекла оштрица >:)

Зоране, ти исто слободно узми на превођење шта \
год ти је најпрече, а да му превод још није \
пуштен.

(Узгред: од Гвенвјуове документације не видим \
да је преведен sr/summit/docmessages/kdegraphics/gwenview.po, да \
нисам нешто пропустио? Мада је цео тај каталог \
тридесетак речи, па не мораш да се замајаваш, \
лако ћу то при прегледању.)

["signature.asc" (application/pgp-signature)]