List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Petitie
From:       Andre Somers <andre () familiesomers ! nl>
Date:       2011-10-21 17:11:51

Op 20-10-2011 22:06, Freek de Kruijf schreef:
> Hallo,
>
> Wellicht hebben jullie gehoord van de Secure Boot UEFI functie, die door
> Micro$oft opgedrongen wordt aan OEM's (Original Equipment Manufacturers).
> Vanwege de sterke arm van de Micro$oft tactieken
...en daar hield ik zo ongeveer op om deze mail serieus te nemen.

Sorry, maar ik vind de toon van deze mail dermate kinderachtig dat ik =

hem niet bepaald serieus neem. Het is m.i. juist deze houding die je =

m.i. veel te vaak tegen komt in de Open Source wereld die zorgt dat =

linux bijna niet serieus genomen wordt door het grote publiek.

Bart zijn reactie geeft ook wat meer perspectief.

Ik ga in elk geval *niet* tekenen.

Andr=E9