List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Petitie
From:       Kristof Bal <kristof.bal () gmail ! com>
Date:       2011-10-21 19:06:31

Op 21 oktober 2011 19:11 heeft Andre Somers <andre@familiesomers.nl>
het volgende geschreven:

> ...en daar hield ik zo ongeveer op om deze mail serieus te nemen.
>
> Sorry, maar ik vind de toon van deze mail dermate kinderachtig dat ik hem
> niet bepaald serieus neem. Het is m.i. juist deze houding die je m.i. veel
> te vaak tegen komt in de Open Source wereld die zorgt dat linux bijna niet
> serieus genomen wordt door het grote publiek.

Hier ben ik het wel mee eens, als je Microsoft wil afkorten, gebruik
dan "MS" ;-). Ik ben voor het beveiligingsmodel, en een oplossing zou
kunnen zijn zoals met SSL-certificaten in een browser: sommige zijn
ingebouwd om vertrouwd te worden (zoals nu die van MS), en andere kan
je, mits een waarschuwing te accepteren, gewoon toevoegen.

> Bart zijn reactie geeft ook wat meer perspectief.
>
> Ik ga in elk geval *niet* tekenen.
>
> André

Dutch KDE translator
MandrivaClub.NL packager