List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Hallo! [voorstelling Ruben Van Laerhoven]
From:       Kristof Bal <kristof.bal () gmail ! com>
Date:       2010-09-09 12:58:17

Op 8 september 2010 22:16 heeft Freek de Kruijf
<f.de.kruijf@gmail.com> het volgende geschreven:

> Kristof (al en poos niets van gezien) ...

Ja, sorry. ;-)
Door allerlei omstandigheden niet echt in vertaal-modus (of zelfs
KDE-modus, wat dat betreft). De vraag stelt zich of dat wel ooit zal
zijn, maar laten we daarover nu even optimist spelen.

Aan Ruben: Welkom! Je bent ongeveer van mijn leeftijd (en je studeert
in dezelfde associatie als ik), het best fijn om wat meer jonge
instroom te hebben. Ik vertaal tegenwoordig heel weinig tot niets,
maar ik zal zeker nog wel in staat zijn om technische of
vertaalkundige assistentie te verlenen, mocht je erom vragen (maar doe
het dan wel op de lijst).

Kristof

--
Dutch KDE translator