List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Hallo! [voorstelling Ruben Van Laerhoven]
From:       Antoon Tolboom <atolboo () gmail ! com>
Date:       2010-09-09 9:46:05

Op donderdag 09 september 2010 11:29:02 schreef Freek de Kruijf:

> De informatie daar bevat ook nog KDE 3 (l10n-kde3). Dat is verleden tijd en
> ik doe er niets meer mee.
Klopt helemaal maar waarom zou je de (eventueel goede) vertaalsuggesties uit KDE3 niet meenemen.

> KBabel is alleen beschikbaar in KDE 3 en dus voor mij verleden tijd.
Het verhaal gaat ook over Lokalize.

En het verhaal is voor mij ook een soort van geheugen wat door iedereen gebruikt kan worden.
En ik kan het gemakkelijk aanpassen en verbeteren.
Ik heb dit gemaakt omdat ik aan het vertaalgedeelte van www.KDE.?? niet veel had.

Antoon Tolboom