List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Virtualbox, en even voorstellen.
From:       Bram Schoenmakers <bramschoenmakers () kde ! nl>
Date:       2009-01-25 10:41:36

On Sunday 25 January 2009 10:28:04 Bram Woort wrote:

Hoi,

> Ik heb mij nog niet voorgesteld maar ik ben dus Bram Woort,samen met freek
> heb ik inmiddels al het nodige vertaalwerk doorgelopen, om te kijken of ik
> het wat vind.

Goed om te horen, welkom.

> Daarbij heb ik nu nog een vraag/opmerking.
> Doen wij ook het vertaalwerk van Virtualbox???Daarin staat nl. een fout,
> bij de OS keuze is windows vetaald met: Vensters.

Nee, helaas niet. Ik heb zitten kijken [1] maar ik kan geen gegevens vinden
over wie het wél vertaalt. Misschien wordt het door Sun zelf gedaan. In dat
geval zou ik voorstellen een bug report bij ze in te dienen.

[1]
http://www.virtualbox.org/browser/trunk/src/VBox/Frontends/VirtualBox/nls/qt_nl.ts

Groeten,

--
Bram Schoenmakers

What is mind? No matter. What is matter? Never mind.
(Punch, 1855)