List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] Vers vlees
From:       "Roy Prins" <prinsroy () gmail ! com>
Date:       2009-01-05 18:58:02

[Attachment #2 (multipart/alternative)]

Heren (en dames?) vertalers,

Middels dit schrijven stel ik mezelf voor als nieuwe kracht voor jullie
team. Graag draag ik een steentje bij aan de wereldoverheersing van KDE.

Wat KDE betreft beschouw ik mezelf nog als groentje. Minder dan driekwart
jaar geleden installeerde ik Ubuntu en, na wat gevloek waar geen
vertaalprogramma raad mee weet, ben ik nu tevreden gebruiker van Kubuntu. Op
mijn thuiscomputer draait nu KDE 4.2, met als favoriete applicaties Kate,
Dolphin, Krunner, Krita en amaroK. Helaas kan ik op mijn werk (nog) geen KDE
draaien.

Wat persoonlijke informatie:
naam:   Roy Prins
leeftijd:  30 jaar
werk:    werkvoorbereider voor een bouwbedrijf
e-mail:  prinsroy[-a-]gmail.com
hobbies: