List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Mogelijke nieuwe medewerker?
From:       Kristof bal <kristof.bal () telenet ! be>
Date:       2008-04-17 19:26:29

Bram Schoenmakers schreef:
> Op donderdag 17 april 2008, schreef Kristof bal:
>
> [als het kan HTML-loze mailtjes sturen a.u.b.]
>
> Hoi,

> Hangt er van af. Zolang men nog steeds dingen in de 3.5 branch blijft stoppen
> bestaat de kans dat er nog een uitgave van de 3.5-series gaat komen. En de
> branch is nog niet bepaald dood verklaard (en het zou ook dom zijn om 3.5.x
> te laten vallen gezien de omvang van de userbase die het nog steeds
> gebruikt).

> Ja, gewoonlijk gaat dat allemaal via Rinse.
>
> Groetjes,

Oei, sorry vanwege de html, ik zal er in het vervolg op letten.Wat
betreft programma's waar ik in ben geïnteresseerd: een aantal
kdeedu-programma's (Kalzium, KStars, Marble, Kig en libkdeedu
bijvoorbeeld) zijn nog niet compleet qua vertaling. Ik heb eens snel de
websvn bekeken (trunk, kde4) en de niet-vertaalde, fuzzy of veranderde
strings lijken mij wel wat. Als er niemand anders mee bezig is, wil ik
(een aantal) die wel doen.

Ik wacht op instructies :)

Groeten
Kristof