List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Mogelijke nieuwe medewerker?
From:       Bram Schoenmakers <bramschoenmakers () kde ! nl>
Date:       2008-04-17 17:30:54

[Attachment #2 (multipart/signed)]

Op donderdag 17 april 2008, schreef Kristof bal:

[als het kan HTML-loze mailtjes sturen a.u.b.]

Hoi,

>  Hallo allen
>
>  Ja, de documentaie en links op de website had ik al gelezen, en ik heb al
> wel eens .po-bestanden bewerkt dus dat zou geen probleem mogen zijn.
>
>  Wat betreft de branches: houdt het feit dat kde3 trunk nog bestaat in dat
> er nog een 3.5.x-uitgave komt? (Gewoon benieuwd, ik dacht dat het na 3.5.9
> gedaan was.)

Hangt er van af. Zolang men nog steeds dingen in de 3.5 branch blijft stoppen
bestaat de kans dat er nog een uitgave van de 3.5-series gaat komen. En de
branch is nog niet bepaald dood verklaard (en het zou ook dom zijn om 3.5.x
te laten vallen gezien de omvang van de userbase die het nog steeds
gebruikt).

>  Hoe gaat het dan in zijn werk? Krijg ik dan het bestand toegestuurd dat ik
> als ik klaar ben moet terugsturen?

Ja, gewoonlijk gaat dat allemaal via Rinse.

Groetjes,

--
Bram Schoenmakers
KDE Nederland (www.kde.nl)

http://www.bramschoenmakers.nl

["signature.asc" (application/pgp-signature)]