List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Vertaal fout in plasma in kde4
From:       Jaap Woldringh <jjh.woldringh () planet ! nl>
Date:       2008-01-14 18:04:56

Op maandag 14 januari 2008, schreef Wesley Velroy:
> Ik heb een vertaal fout gevonden hebben waarschijnelijk meerdere al
> gevonden je kunt in digitale tijd klokje rechts onder zien.
>
> Daar staat uu.15 terwel er 01:15 zou moeten staan.
>
> Gegroet Een kde4 gebruikere of te wel Wesley Velroij
>
> Vind verder wel knap dat kde4 al vertaalt was met de release

Ik betwijfel het zeer dat dit een vertaalfout is. Die uu is een plaatshouder
voor het aantal uren van de tijd.
Overigens gaat het bij mij op dezelfde manier fout.
Er is een mogelijkheid dat het wél een vertaalfout is: als er bij de vertaling
een karakter is weggelaten, zoiets als een $-teken of zo. Om aan te geven dat
het om een plaatshouder gaat.
Wie kan hier iets meer over zeggen?