List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Vertaal fout in plasma in kde4
From:       Rinse de Vries <rinsedevries () kde ! nl>
Date:       2008-01-14 17:31:17

Hallo Wesley,

Bedankt voor je melding.
De fout was me inderdaad al opgevallen :o)
Helaas kwam hij niet tevoorschijn in de RC's die ik heb getest, waardoor hij
nu pas aan het licht komt.

Een hack om de fout snel  op te lossen is door in de
map /usr/share/locale/nl/LC_MESSAGES het bijhorende mo-bestand weg te halen.
Ik kan momenteel niet nagaan welke het is, aangezien mijn installatie
onvoltooid is vanwege een servercrash bij opensuse.
Een meer doelmatige oplossing is door het mo-bestand te vervangen door eentje
die de fout niet bevat.
Als je wilt kan ik dat voor je uitzoeken en het bestand naar je toesturen.

Vriendelijke groet,

Rinse de Vries