List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] praatje op Ubuntu release party
From:       "Wesley S." <wesley () ubuntu ! com>
Date:       2007-10-18 13:19:25

[Attachment #2 (multipart/alternative)]

Op 18-10-07 heeft Jos Poortvliet <jospoortvliet@gmail.com> het volgende
geschreven:

> de

> geroepen

> Goeie morgen, ik gooi 2 dingen door de war. De ubuntu release party
> (over 2 weken, waar dit voor was) en de codeyard meeting dit weekend.
> Die doe ik natuurlijk zelf... Die van Ubuntu, dat zou jij kunnen doen,
> als je dat wilt. Maar het is je eerste praatje, en ik weet weinig van
> die meeting - wat voor mensen er zijn, sfeer, vragen...
>
> Het punt is, ik zou naar die ubuntu meeting moeten gaan, want daar
> moet natuurlijk een KDE praatje zijn ;-)
> [...]

Hai. Ik heb me net op deze ml geregistreerd dus ik heb de hele discussie
niet gevolgd...

Maar ik wil je wel helpen met met de presentatie, Niels. Ik kan wel zelf
geen fatsoenlijke presentatie geven over KDE 4 omdat ik het momenteel niet
meer gebruik (mijn dev laptop is in herstelling enzo) maar als ik ergens mee
kan helpen, dan laat je het maar weten. Ik ben ook een Kubuntugebruiker in
hart en nieren en ik volg de ontwikkeling van KDE 4 op de voet, ookal is dat
momenteel vanop een afstand (niet zelf testen, alleen maar erover lezen)

Ik ken de mensen achter Ubuntu-NL best wel goed en een paar weken geleden
zat ik nog in een vergadering in Bergen op Zoom met onder andere Dennis
Kaarsemaker en de organisator van deze release party (Willem Hellinga).

Ik weet zeker dat Dennis niet moeilijk zal doen. In het verleden zijn er
inderdaad fouten gemaakt, maar dat zal volgens mij niet meer gebeuren.

Gewoon je ding doen, en zeker KDE niet vergelijken met GNOME, want dat kan
eventueel natuurlijk wel reacties uitlokken... gewoon laten zien dat KDE 4
super wordt, en waarom precies :)

--
Wesley Stessens <wesley@ubuntu.com>
Human Knowledge Belongs To The World - Antitrust (2001)