List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] praatje op Ubuntu release party
From:       "Jos Poortvliet" <jospoortvliet () gmail ! com>
Date:       2007-10-17 22:44:37

On 10/17/07, Jos Poortvliet <jospoortvliet@gmail.com> wrote:

> yeah, later op de dag, in de middag.

> Wel, als je het wilt doen... Het is op de Codeyard meeting, een klein
> beetje programmeerervaring kan geen kwaad. Je kunt wellicht de slides
> van sebas gebruiken, ik heb ze ook aan hem gevraagd. Het is denk ik
> niet moeilijk, en voor een kleine groep mensen (studenten). Dus als je
> het zou willen doen - hartstikke graag!

Goeie morgen, ik gooi 2 dingen door de war. De ubuntu release party
(over 2 weken, waar dit voor was) en de codeyard meeting dit weekend.
Die doe ik natuurlijk zelf... Die van Ubuntu, dat zou jij kunnen doen,
als je dat wilt. Maar het is je eerste praatje, en ik weet weinig van
die meeting - wat voor mensen er zijn, sfeer, vragen...

Het punt is, ik zou naar die ubuntu meeting moeten gaan, want daar
moet natuurlijk een KDE praatje zijn ;-)
Maar de mensen van KOffice houden dat weekend weer een berlijn meeting
en zouden mij daar ook graag bij hebben (zit nog meer leuks aan vast
maar dat horen jullie nog wel).

Zie mijn dilemma. Ubuntu = belangrijk. KOffice = belangrijk. Dus...
Kijk, niet dat ik je niet vertrouw, Niels, maar ik wil natuurlijk dat
KDE goed vertegenwoordigd word. Niet dat ik zo'n kei ben, natuurlijk,
maar ik heb al vaker praatjes gegeven. Dus als jij zegt - goh, dat kan
ik best, geen probleem - dan, go ahead. Maar als je twijfelt moeten we
misschien kijken of iemand anders het kan doen? Codeyard zou simpeler
zijn, denk ik, dat lukt best. Maar dit is toch lastig... Ik bedoel,
Dennis Kaarsemaker moet geen vragen gaan stellen ;-) Dat is voor hem
een thuiswedstrijd - en het moet geen wedstrijd worden. Nou ja, je
snapt het wel.

het is trouwens ook een zaterdag, maar het praatje is om kwart over 11.
https://wiki.ubuntu.com/DutchTeam/ReleaseParty

Oh, en tegen sebas had ik het ook al over codeyard - moet dus ubuntu
release party zijn... Sorry.

/me gaat nu (weer) naar bed.