List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Amarok crash
From:       Bram Schoenmakers <bramschoenmakers () kde ! nl>
Date:       2007-10-18 14:32:00

[Attachment #2 (multipart/signed)]

Op donderdag 18 oktober 2007, schreef Daniël Huisman:

> Ja die heb ik aanstaan. Kan Amarok daar niet mee over weg dan? En als ik
> compiz uitzet doet hij het wel.

99% procent van dat soort bugs wordt veroorzaakt door Beryl/Compiz/XGL of wat
voor instabiel spul dan ook. Dat Amarok niet werkt onder niet-standaard
omstandheden is niet de schuld van de Amarok devs, dus het heeft niet zoveel
zin om op bugs.kde.org een bug in te dienen. Compiz zou een betere plek zijn,
als je dat dus gebruikt.

Maar waarom spreek je van een Amarok crash? Een vastloper is nog geen crash?
Is de CPU niet de hele tijd bezig, misschien zit er iets vast in een infinite
loop. Misschien helpt [1] je wat meer om tot een goede bug report te komen.

[1]
http://techbase.kde.org/Development/Tutorials/Debugging/How_to_create_useful_crash_reports

Groetjes,

--
Bram Schoenmakers
KDE Nederland (www.kde.nl)

RSIBreak - http://www.rsibreak.org

["signature.asc" (application/pgp-signature)]