List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] praatje op Ubuntu release party
From:       "Jos Poortvliet" <jospoortvliet () gmail ! com>
Date:       2007-10-17 21:03:35

On 10/17/07, Niels van Mourik <niels@shodan.nl> wrote:

> *sigh*
> Er zijn niet zo veel weekenden over twee weken natuurlijk, is het op de
> Zaterdag?

yeah, later op de dag, in de middag.

> Wil het best een keer proberen maar als er anderen zijn die zich meer geroepen
> voelen en beter zijn in publiekelijk optreden dan is dat geen punt.

Wel, als je het wilt doen... Het is op de Codeyard meeting, een klein
beetje programmeerervaring kan geen kwaad. Je kunt wellicht de slides
van sebas gebruiken, ik heb ze ook aan hem gevraagd. Het is denk ik
niet moeilijk, en voor een kleine groep mensen (studenten). Dus als je
het zou willen doen - hartstikke graag!