List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] Wie gaan er van KDE-NL naar Akademy? Is er een plan?
From:       Niels van Mourik <niels () shodan ! nl>
Date:       2006-06-06 14:51:54

[Attachment #2 (multipart/signed)]

Beste Mensen,
Ik merk dat het nu toch al weer Juni is en dat September begint te naderen.

Met andere woorden, Akademy is op komst, en om daar alles op tijd voor
geregeld te hebben zullen de meeste nu toch al gaan nadenken over een
reisplan en 't boeken van een hotel, en dergelijke..

Dus, ik vroeg me af wie er hier binnen KDE Nederland van plan waren een reis
te ondernemen naar Akademy, en of er een gezamenlijk plan is om eventueel met
zijn allen een reis te ondernemen..

Voor meer informatie: http://conference2006.kde.org

Met vriendelijke groeten,
Niels van Mourik

--
Since a politician never believes what he says, he is surprised
when others believe him.