List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Wie gaan er van KDE-NL naar Akademy? Is er een
From:       Sebastian =?iso-8859-15?q?K=FCgler?= <sebas () kde ! org>
Date:       2006-06-06 15:23:10

[Attachment #2 (multipart/signed)]

On Tuesday 06 June 2006 16:51, Niels van Mourik wrote:
> Beste Mensen,
> Ik merk dat het nu toch al weer Juni is en dat September begint te naderen.
>
> Met andere woorden, Akademy is op komst, en om daar alles op tijd voor
> geregeld te hebben zullen de meeste nu toch al gaan nadenken over een
> reisplan en 't boeken van een hotel, en dergelijke..
>
> Dus, ik vroeg me af wie er hier binnen KDE Nederland van plan waren een
> reis te ondernemen naar Akademy, en of er een gezamenlijk plan is om
> eventueel met zijn allen een reis te ondernemen..
>
> Voor meer informatie: http://conference2006.kde.org

Ik ga, maar nog niets gepland. Binnenkort kun je via Trinity College kamers
regelen, vlucht boeken kan nu al zinvol zijn. Zodra de kamerboeking geopend
is moeten we wel snel zijn, want er is nog iets anders in Dublin waardoor
hotels duur worden.
--
sebas

 http://www.kde.org | http://vizZzion.org |  GPG Key ID: 9119 0EF9