List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] Wie weet de oplossing van dit probleem met Kontact?
From:       Rinse de Vries <rinsedevries () kde ! nl>
Date:       2005-01-23 0:09:24

http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=137963

Beste linux vrienden,
 Ik en ook mijn vrouw zijn al een tijdje aan het expirimenteren met
Agenda-Contact ter vervaning van MS Outlook.
 Wij kunnen het programma echter nog steeds niet gebruiken en wel om de reden
dat als wij een afspraak met herinnering inbrengen met alarm (dat er een
schermpje met de afspraak zichtbaar wordt en een wav geluidje te horen is)
dit schermpje met geluidje 99 van de 100 keer niet werkt. Zo kunnen wij
natuurlijk MS outlook nog steeds geen vaarwel zeggen hoewel dat onze innige
wens is. Wij worden namelijk helemaal ziek van het spyware en virus gedoe
rond Windows.
 Heeft iemand ervaring met het programma Agenda-Contact (geleverd bij Suse9.2)
of weet iemand wat wij verkeerd doen?

Groetjes, Rinse