List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] [RFC] voorstel mailinglist digest
From:       "Alexander S. Koning" <skoning () ch ! its ! tudelft ! nl>
Date:       2005-01-22 23:27:42

[Attachment #2 (multipart/signed)]

Sebastian Kügler wrote on 2005-01-22 22:14 +0100 regarding [KDE-i18n-nl] [RFC] \
voorstel mailinglist digest:
> Hoi,
>
> Sommigen herinneren zich misschien nog vaag dat we op de nieuwjaarsbijeenkomst
> vandaag een korte discussie hadden over hoe ruis in de verschillende
> communicatiekanalen beter te filteren en mensen de mogelijkheid te geven om
> belangrijke discussies te volgen zonder alle mails uit de lijst door te lezen.
>
> Hier is een voorstel: KDE-NL Mailinglist digest:
>
> - Eens in de zoveel (Hoeveel?) tijd samenvatting van :
> - verwaterde en belangrijke issues op de mailinglist
> - Informatie verspreiden via website + mailinglist (+ directe email?)
> [...]

'sMogges,

Ik heb mij vanmiddag weinig met de discussies bemoeid, maar wil nu toch graag
wat kwijt. Op zich lijkt het mij een goed idee en ook de voorgestelde vorm lijkt
me goed (vandaar ook dat ik me 'r niet mee bemoeide, alleen "Ik vind het goed"
heeft zo weinig zin ;)

Ik denk dat het wellicht het mooist is als een combinatie van frequent en
'on-amount' gekozen kan worden. Dus eens in de zoveel tijd (zeg, n-wekelijks,
met n bijvoorbeeld 2) standaard een mailing, en als er grote berichten zijn een
'extra editie' (nieuwe release? nieuwe app? structuurverandering? ...).

Gezien de hoeveelheid mail denk ik niet dat het noodzakelijk is om er veel
mensen aan te zetten. Ook niet nuttig, want dan krijg je veel te verspreide
informatie.

Mijn €0.01, schiet het uit de lucht als je 't in de soep wilt doen, of "handle
with care" als je 't in een lijstje wilt stoppen...

Groet,

"askie"

--
Alexander S. Koning  (Sander)           |  Delft, the Netherlands
skoning -at- ch -dot- tudelft -dot- nl  |  Linux Counter user #274892

["signature.asc" (application/pgp-signature)]