List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] live cd suse linux 9.1 start niet op
From:       Bram Schoenmakers <bramschoenmakers () kde ! nl>
Date:       2005-01-23 0:26:33

[Attachment #2 (multipart/signed)]

Jan Cumps! We've been expecting you...
> Tremelo, 22 januari 2005
>
> Als ik de cd-rom Suse Linux live-cd 9.1 die bijgeleverd was bij het boek
> "Linux in 10 minuten" opstart, kom ik in een oneindige lus terecht,
> boodschap: Code: 8b 33 4e 89 33 8b 75 ec 8b 51 04 8b 46 20 89 02 c7 46 20
> 00
>
> <0> Kernel panic: Attempted to kill idle task!
>
> In idle task - not syncing
>
> Heeft er iemand een idee om dit te verhelpen?
> Alvast bedankt voor uw reactie.

Dit lijkt op een hardwareprobleem. Kan je misschien meer informatie geven over
je processor, geheugen en harde schijf? Het kan misschien zijn dat de laatste
twee beschadigd zijn. Een zoektochtje op internet leert mij ook dat sommige
processoren hier ook dwars kunnen zitten.

--
Bram Schoenmakers
KDE Nederland (www.kde.nl)