List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Dag allemaal
From:       Marc Heyvaert <marc_heyvaert () yahoo ! com>
Date:       2004-11-29 14:15:08

Hallo,

--- Wilbert Berendsen <wbsoft@xs4all.nl> wrote:

> verslaafd ben geraakt. De
>
> Misschien kun je eens een leuk verhaaltje schrijven
> over hoe Kommander je
> leven heeft veranderd? Mag gewoon in e-mail, maak ik
> er wel nette HTML
> van met plaatjes voor de website www.kde.nl :-)

Dan heb je al één geïnteresseerde lezer :)

Ik heb steeds de grootste moeite met alle communicatie
van de kant van Eric L. Door alle berichten ben ik er
inmiddels van overtuigd geraakt dat programma's zoals
Quanta (of hoe heet het ding inmiddels) en Kommander
zeer nuttig zijn en ik gebruik inmiddels Quanta Plus
zelf voor een bepaalde website, maar uit het lezen van
de persberichten en handboeken geraak ik echt niet
wijzer. Dus een beetje uitleg en voorbeelden van een
'echt' gebruik zijn zeer welkom hier.

Marc