List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Novell NL conference?
From:       Vincent van Adrighem <adrighem () gnome ! org>
Date:       2004-11-29 14:21:34

[Attachment #2 (multipart/signed)]

Even ter info, voordat dit uit de hand loopt.

GNOME was ook niet uitgenodigd. Een van de Nederlandse ontwikkelaars
(Ronald Bultje) kreeg er lucht van via zijn werkgever en heeft direct
contact gezocht met de nodige mensen. Welke weet ik ook niet precies.
dat kun je hem natuurlijk vragen.

In principe kost het geld om dit te _bezoeken_, maar als je als OSS een
plaatsje vraagt, denk ik dat je er gratis naartoe kan. Dat was ook de
reactie die wij kregen.

Laat ik herhalen: het is geen scheefgetrokken lijn hier en GNOME
probeert hier zelf niet stiekem de overhand te krijgen. Ik denk dat,
omdat dit de eerste keer is dat Novell zoiets organiseert (OSS), we
gewoon zijn vergeten. Ze profileren zichzelf voornamelijk. Dat is alles.

Groetjes,
Vincent van Adrighem

Op ma, 29-11-2004 te 12:55 +0100, schreef Tink:
> At 09:58 +0100 11/29/2004, Fabrice Mous wrote about Re: [KDE-i18n-nl]
> Novell NL conference?:

> Ik moet zeggen dat mijn eerste reactie was dat ik het allemaal heel raar vond.
>
> De issue KDE <-> GNOME desktop speelt nog steeds volop binnen Novell
> waarbij GNOME op allerlei manieren probeert de overhand te krijgen,
> van samenwerking is nog steeds weinig sprake.
> Dus toen ik zag dat KDE niet uitgenodigd was om een demonstratie te
> geven gingen m'n nekharen een beetje overeind staan temeer omdat men
> er bij GNOME wel melding van maakt waarschijnlijk een demo te geven.

> [...]
Help mee met het vertalen van GNOME. Kijk op http://nl.gnome.org/ voor
meer info.

["smime.p7s" (application/x-pkcs7-signature)]