List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Dag allemaal
From:       Wilbert Berendsen <wbsoft () xs4all ! nl>
Date:       2004-11-29 12:52:46

On Monday 29 November 2004 11:46, Dik Takken wrote:
> Hoi,
>
> Ik ben net nieuw op deze lijst, dus laat ik mijzelf even voorstellen.

Welkom!

> [...]
> ik ze via internet met van alles en nog wat kan helpen draagt daar
> flink aan bij. En als ze iets willen doen wat alleen via de CLI kan,
> dan maak ik graag een extreem-user-friendly Kommander GUI voor ze.
>
> Nu weten jullie meteen hoe ik aan Kommander verslaafd ben geraakt. De
> 'Hee, heb je misschien ook iets om ...' vragen van familie hebben mij
> geinspireerd een paar leuke Kommander applicaties te bouwen. Geen van
> deze applicaties is nog ge-released op kde-apps e.d. omdat de meeste
> KDE-ers nog geen Nederlands kunnen lezen. :)

Misschien kun je eens een leuk verhaaltje schrijven over hoe Kommander je
leven heeft veranderd? Mag gewoon in e-mail, maak ik er wel nette HTML
van met plaatjes voor de website www.kde.nl :-)

> Naast Bash spreek ik ook wel echte programmeer talen (C en C++) maar ik
> heb nog nooit een echt Linux programma (af)gemaakt met C of C++. Vooral
> omdat dit al snel een enorme klus blijkt te zijn.

Heb ik ook last van. Ik zal me ook eens in Kommander gaan verdiepen
dan :-)

> Ik had mij al eerder op deze lijst willen voorstellen, maar ja,
> tentamens, tentamens, .... :)

Succes daarmee :-)

Wilbert

--
Wilbert Berendsen (www.xs4all.nl/~wbsoft, www.kde.nl, www.kerklied.net)
 "Reporter: Mr. Gandhi, what do you think of western civilisation?