List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] veranderingen in docbook files
From:       Rinse de Vries <rinse () kde ! nl>
Date:       2004-03-29 20:26:22

Ik stuur deze vraag graag door aan Otto, die over het docbookgebeuren gaat.

Op maandag 29 maart 2004 21:37, schreef Adriaan de Groot:

> Inmiddels in de .po's gefixt.

Nou, de vertaling van  khelpcenter is hopeloos verouderd, dus die komt zowiezo
niet in aanmerking voor opnamen in de kde-documentatie.
Momenteel is Otto bezig met het vertalen ervan, dus binnenkort hebben we weer
een NL-documentatie voor khelpcenter :)

Verder moet je fouten in docbookbestanden ook repareren in bijhorende
po-bestanden, anders loop je het risico dat otto of scriptie de docbookfouten
opnieuw introducreren vanwege een fout in de po-bestanden..

Maar dingen als meinproc, po2xml, docbook etc. gaan ook mij de pet te boven,
vandaar dat ik blij ben dat Otto deze klus voor ons klaart :)

Rinse