List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] artikelen over Kaffeine en/of Digikam ...
From:       "Fabrice Mous" <fabricemous () xs4all ! nl>
Date:       2004-03-26 12:07:39

> Ok, staat erop! Mail ook maar een foto naar wilbert@kde.nl komt die er ook
> op.

Ja ... het is leuk dat we steeds meer mensen wat info van hunzelf willen
toevoegen. Z

We moeten echt wat met die vertalingen doen die buiten de KDE-distributie
vallen.

Graag !! Artikelen zoals je voorstelt zijn zeer gewild,

> Introductie over Kaffeine of Digikam kunnen zeer zeker op de site!
> Misschien als applicatie van de maand, of anderszins, bijv. onder
> www.kde.nl/wat . Ik zie er naar uit! Het zijn inderdaad erg mooie
> programma's.

ja dat is idd een optie Jasper. Heb je zin om mee te werken aan de
"Applicatie van de Maand". Tot nou toe vertalen we alleen wat www.kde.de
ons aanbiedt, maar in principe hebben we beloofd samen te werken. Dus het
zou leuk zijn om ook een "Applicatie van de Maand" van Nederlandse kant te
doen komen.

Zie
http://www.kde.nl/apps/
http://www.kde.de/appmonth/2004/ksirtet/index-script.php