List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] Vertaling Digikam
From:       Jasper van der Marel <jasper.van.der.marel () wanadoo ! nl>
Date:       2004-03-23 6:34:52

Hi,

Ik ben een fanatieke gebruiker van Digikam voor het beheren van mijn foto's.
Aangezien er geen Nederlandse vertaling van dit programma bestaat heb ik
besloten de taak op mij te nemen dit programma te vertalen. Ik heb al contact
opgenomen met de ontwikkelaar en het plan is om bij de release van versiie
0.62 (over een a twee maanden) een volledig vertaalde versie van Digikam te
hebben. De vertaling behelst Digikam, de Digikam plugins en het volledige
handboek. Natuurlijk is alle hulp welkom ;)

Laat ik mij hierbij ook even voorstellen.
Ik ben Jasper van der Marel, 31 , getrouwd en in het bezit van twee poezen en
vier zebravinken. Momenteel ben ik een werkeloze IT'er op zoek naar een
nieuwe baan (zeer moeilijk te vinden). Ik heb dus zeeen van tijd over en was
op zoek naar een hobby....

Groetjes,

Jasper van der Marel