List:       kde-i18n-doc
Subject:    Re: Ukrainian KDE translation
From:       "Dmytro Koval'ov" <kov () tokyo ! email ! ne ! jp>
Date:       2000-03-15 3:44:59

mike@litech.lviv.ua said:
> Прив╕т,

Прив╕т вс╕м лам ад╕вцям,

> Я дуже перепрошую, але таке враження, що до мене не д╕йшли Ваш╕
> листи...

> Ми вс╕ ждуже рад╕, що Ви  ажа╓тке при╓днатися до перекладач╕в KDE.

> Прошу написати, що саме Ви переклали, чи з ира╓тесь перекласти...

Зда╓ться наша ╕н╕ц╕атива 2х м╕сячно╖ давност╕, якось н╕ ито ... гм
... трохи ... приглухла ... ?

Що  трохи осв╕жити свою пам'ять:

1.
 Ми погодилися розро ляти сп╕льну стор╕нку.
2000 01 19:
<chat>
<Rasta> на сайт╕ розм╕стити:
<Rasta> 1. Поточний словник
<Rasta> 2. ╤нфо про ╕снуюч╕ команди переклад╕в
<Rasta> 3. HOW TO для рекрут╕в в╕д Quantrum
<Rasta> 4. Посилання на укра╖н╕зован╕ ресурси пов'язан╕ з unix
<Rasta> 5. Арх╕в укра╖н╕зовано╖ документац╕╖
</chat>

2.