List:       kde-i18n-ca
Subject:    [kdecat] Dubtes amb el gwenview
From:       Marc <marcoll () ya ! com>
Date:       2004-12-25 11:59:23

Tinc un parell de dubtes amb el Gwenview, a veure si algú em pot il·luminar:

Batch Processing

Ho he traduit per "processat massiu", però no m'acaba de fer el pes.

You have removed all folders. The list will now rollback to the default.

Aquest no sé ni per on agafar-lo. Sé que rollback, en bases de dades,
significa, més o menys, "desfer els canvis". Però aquí no sé qué deu
voler dir.

A veure si algú em pot donar un cop de mà.

Marc Coll