List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Step vraagje
From:       Sebastian Kuegler <sebas () kde ! org>
Date:       2008-05-19 12:03:20

[Attachment #2 (multipart/signed)]

On Saturday 17 May 2008 19:32:55 Jaap Woldringh wrote:
> Maar het gaat hier niet om een persoon, maar om een onderdeel van een
> programma of applicatie.
>
> In mijn oren althans klinkt het raar om zo'n ***programmaonderdeel*** een
> oplosser te noemen.

Is het niet gebruikelijk om op de knoppen te zetten wat iets doet?

In dat geval zou ik "oplossen" gebruiken (dus in de zin van een handeling),
dat klinkt ook meteen veel minder raar.
--
sebas

 http://www.kde.org | http://vizZzion.org |  GPG Key ID: 9119 0EF9

["signature.asc" (application/pgp-signature)]