List:       opensuse-hu
Subject:    Re: [opensuse-hu] KDE =?utf-8?q?ford=C3=ADt=C3=B3h=C3=A9tv=C3=A9ge?=
From:       Oláh_György <jurij.gy () gmail ! com>
Date:       2011-11-30 12:11:47

2011. november 26. 10.43.45 Kálmán Kéménczy dátummal ezt írta:
> Sziasztok!
>
> A jövő hétvégén KDE fordítóhétvége, részletek az ubuntu.hu-n:
> http://ubuntu.hu/node/28009
> Ez nem disztróspecifikus fordítás, tehát mindenkinek hasznos.
> Aki tud, csatlakozzon.

Helló!

Ez csak a 4-es KDE-re vonatkozik? Azért kérdezem, mert egyre inkább
felértékelődik előttem a 3-mas KDE. Már csupán azért is, mert pl. mostanában
szóba jött itt a szövegfelolvasó, és épkézláb KDE4-es felolvasót nem találtam,
de a KDE3-mas gond nélkül fut. Az más kérdés, hogy a KDE4-be nem integrálódik.

Helló!