List:       opensuse-hu
Subject:    Re: [opensuse-hu] Asztal =?UTF-8?B?YmXDoWxsw610w6FzYQ==?=
From:       Zsiráf <zsiraf () mylinux ! hu>
Date:       2011-11-30 3:55:08

Ha nem csal a szemem, 2011. november 29. kedd 20:04 keltezéssel Oszkó Albert
alábbiakat küldte drótpostán:
Hali!

> Paneles kérdésre válaszolva: a legkisebb baj az, hogy nem tudom/értem,
> miaz a panelcsoportosítás, meg rácsos panel. és mire valók.
Fejből nem tudom, hogy hol találtad ezeket.

> A nagyobb baj az, hogy ha widgeteket akarok a a képernyő alsó szélén levő
> panelhez adni, akkor azokat nemigen tudom elmozdítani, mert alapból a jobb
> oldalra kerülnek.
Oda kerülnek, ahova húzod azokat. Jobb klikk a panelen, "Új elem..."
Ha szeretnéd áthelyezni, akkor jobb klikk a panelen, "Panelbeállítások" és
utána szabadon mozgathatók az ikonok vagy a widgetek.

> Aztán azt se értem, hogy ha kilépek egy alkalmazásból, pl. Firefoxból, akkor
> az ikonja miért marad ott alul a panelen és csak akkor tűnik el, ha egy
> másik alkalmazást indítok.
Nálam is előfordul néha, hogy a bezárt alkalmazás ikonja ott marad a
feladatkezelőben és egy idő után eltűnik. Én ezt teljesítménybeli problémára
vezettem vissza. Szerintem ez egy hiba, amit remélhetőleg már soka jeleztek és
dolgoznak a kijavításán.

jókat:
 .~.
 /V\
/( )\ Zsiráf
^^ ^^ openSUSE 12.1 / 3.1.0 / KDE 4.7.3 / LibreOffice 3.4.4