List:       openbsd-advocacy
Subject:    II. Ust Duzey Yonetici Asistanligi Haftasi
From:       "Seminer Haber" <info () egitimci2008 ! net>
Date:       2008-10-13 14:29:36

II. UST DUZEY YONETICI ASISTANLIGI HAFTASI

Yonetici Asistanligi Konusunda Turkiyenin Onde Gelen Isimleriyle
Ust Duzey Yonetici Asistanligi Seminerleri
28-29-30-31 Ekim  1 Kasim 2008
Elite World Hotel / Taksim

Konusmacilar:

Ergun Zoga, Dr. Murat Bilgili, Almila Dalkilic, Yrd. Doc. Dr. Ebru
Nurluoglu, Funda Erisken, Necdet Uygurer, Perihan Yazici, Buket Tunakan,
Gulbin Goral, Yrd. Doc. Dr. Selin Aygen

Programlar Moduler Katilima Acik Olup Her Bir Workshop Katilim Bedeli
150 YTL+KDV dir.
5 Gunluk Paketin Tamamina katilim ise 1300 YTL+KDV dir.

w w w    b o g a z i c i  e g i t i m    c o m    t r   -  Tel:  0/
216  486  30  95

28 Ekim Sali - 09.30 - 12.00

Yonetici Asistanliginda Degisim Yonetimi, Kurumsal ve Bireysel Gelisim
Surekliligi
Konusmaci: Ergun Zoga
Programin amaci calisma hayatinda yoneticinin en onemli yardimciligini
ustlenmis bulunan yonetici asistanligi mesleginin, degisim kosullari
altinda kazanmasi gereken yeni nitelikleri seffaf hale getirmek;
asistanlik hizmetlerinin daha sofistike niteliklerle yapilabilmesi icin
bireysel bilgi ve beceri seviyelerinin ayrinti ve ayricaliklarini
belirtmek ve bu unvanla calisan ya da calisacak olanlari, kazanmak
zorunda olduklari bilgi ve becerilerle tanistirmaktir

28 Ekim Sali - 13.30 - 17.00

Yonetici Asistanliginda Yaraticilik, Bireysel Motivasyon ve Stres
Yonetimi
Konusmaci: Dr. Murat Bilgili
Kisiligin dort yonunu irdeleyen dort ayri test uygulanmasi ve sonuclarin
degerlendirilmesi. Ben Nedir? Bilinen Ben tanimi disinda is yasaminda
Ben nasil olmalidir? Kisisel analiz nasil yapilir? Amac nedir? Bireysel
donanimlarimiz bu caba icin yeterli midir, Kisisel eksikliklerin
tamamlanmasi degisimi gerektirir. Degisime acik miyiz? Bunu saglayacak
motivasyon nasil yaratilir? Motivasyonun surekliligi nasil saglanir? Bizi
gunluk yasamin siradanliklarindan cikartacak olan bu surec gerginlik
yaratir mi? Programdaki bazi konu basliklaridir.

29 Ekim Carsamba - 09.30 - 12.00

Yonetici Asistanliginda Etkileyici Imaj, Beden Dili ve Iletisim
Teknikleri
Konusmaci: Almila Dalkilic
Sirketlerde ozellikle Ust Duzey Yoneticilerle birlikte calisan ve onlarin
sag kolu olan Yonetici Asistanlarinin gunumuzun degisen dinamiklerine
uyum saglamasina katkida bulunmak. Etkileyici imaj olusturma kapsaminda
imaj dinamiklerini dogru kullanmak, etkili ve guzel konusma kurallarini
bilmek ve uygulamak, beden dilini iletisimde uygulayabilmek seminerin
genel konularini icermektedir.

29 Ekim Carsamba - 13.30 - 17.00

Yonetici Asistanliginda Empati Gelisimi ve Yonetsel Iletisim
Konusmaci: Yrd. Doc. Dr. Ebru Nurluoglu
Kisinin iletisim becerileri ile donanmis olmasi onu hem gundelik
yasantisi ve sosyal cevresinde hem de is dunyasinda daha guvenilir ve
rahat kilmaktadir. Aslinda birkac temel iletisim teknigini benimsemek ve
biraz da istekle is dunyasinda meslektaslarin arasindan hizla olumlu
yonde siyrilmak, kariyer basamaklarini guvenle adimlamak mumkundur. Kurum
kimligi bir sirketi iceride ve disarida temsil eden davranislarin ve
gorsel unsurlarin tumudur

30 Ekim Persembe - 09.30 - 12.00

Yonetici Asistanliginda Katma Deger Yaratan Yetkinlik ve Verimlilik
Yonetimi
Konusmaci: Funda Erisken
Program ust duzey yonetici sekreterleri, mudur sekreterleri ve yonetim
ekibi icerisinde etkin gorevler almaya aday sekreterlerin, sahip
olduklari bilgileri gelistirerek, yonetim ekibi icerisinde daha etkin ve
verimli calisma yontemlerini aktarmaktadir. Yoneticilerin sirdaslari ve
islerini kolaylastirmak amaciyla omuz omuza calistiklari bu kadrolarin,
yetkinliklerinin ve verimliliklerinin artirilmasi, kendilerinden
beklentilerin farkindaliklarinin saglanmasi amaclanmaktadir.

30 Ekim Persembe - 13.30 - 17.00

Yonetici Asistanliginda Yonetimde Basari Icin 101 Pratik Soru ve Cevap
Konusmaci: Necdet Uygurer
Astlarima ve ustlerime hangi bilgileri ve ne kadar vermeliyim?,
Yoneticime bagli yoneticiler ile iliskilerimi nasil duzenlemeliyim?,
Yoneticim sirket icinde bilgi toplamami istiyor, ne yapmaliyim?, Nasil
yoneticim gibi dusunebilirim?, Yonetici asistanligi ile yonetici
sekreterligi arasindaki fark nedir?, Rapor nedir ve nasil hazirlanir?,
Swot analizi nedir ve ne isime yarayabilir? Nasil?, Yoneticim yabanci
uyruklu, nasil davranmaliyim?, Yoneticim hanim, nasil davranmaliyim?,
Yoneticim hiper aktif nasil davranmaliyim?, Yoneticim beni surekli
elestiriyor, ne yapmaliyim?, Yoneticim olumsuz mesajlarda aracilik
yapmami istiyor ne yapmaliyim?, Yoneticim bana hicbir bilgi vermiyor, ne
yapmaliyim?, Birden cok ust duzey yoneticiye hizmet vermek zorundayim ne
yapmaliyim?, Sikayetlerimi kime ve nasil aktarmaliyim?, Benden sikayetler
ve gecimsizliklerde ne yapmaliyim?, Ustlerim, astlarim ve esitlerimle is
iliskilerini nasil duzenlemeliyim?, Beni cok rencide edici tavirlara
nasil karsi koymaliyim?, Yoneticimle sorunlarimi nasil konusmaliyim?, Hic
tanimadigim ve yoneticimi arayan kisilere nasil davranmaliyim?, Muhasebe
ile ilgili bilmem gereken 10 temel konu nedir?, Finans ile ilgili bilmem
gereken 10 temel konu nedir?, Dis ticaret ile ilgili olarak bilmem
gereken 10 temel konu nedir?, Modern yonetim trendleri ile ilgili olarak
bilmem gereken en onemli 10 trend nedir? Gibi sorulara cevap aranacaktir.

31 Ekim Cuma - 09.30 - 12.00

Yonetici Asistanliginda Duygusal Zekanin Etkin Kullanilmasi ve Kariyer
Yonetimi
Konusmaci: Dr. Selin Aygen
Program; Duygusal Zeka Icin Gerekli Yetkinlikler, Kendini Tanima, Kendini
Yonetebilme, Duygusal Zekamizi Nasil Gelistiririz, Duygusal Zekanin
Yonetici Asistanlik Boyutu gibi basliklari icermektedir. Empati duygusal
zekanin cok onemli bir bileseni olup, iletisim yeteneginin
gelistirilebilir bir alan oldugunu bize en anlamli sekilde
kanitlamaktadir. Duygusal zekanin kariyer planlamada kullanimi en gecerli
kisisel gelisim tekniklerindendir.

31 Ekim Cuma - 13.30 - 17.00

Yonetici Asistanliginda Vizyonel Davranis Yonetimi ve Protokol
Uygulamalari
Konusmaci: Buket Tunakan
Bir kurumun vizyonu Yonetici Asistani ile esgudumludur. Program iyi bir
yonetici asistaninda olmasi gereken vizyonel davranis butunlulugunu ve is
hayatinda olmasi gereken dogru protokol uygulamalari ve kurumlar arasi
iletisim hakkinda tum kurallari icermektedir. Katilimcilar Is
Toplantilarinin Altin Kurallari, Kitle iletisiminde Protokol Kurallari,
Tanisma Tanistirilma, Dogru Hitap, Resmi Protokol, Ziyaret Gorusme ve
Randevu, Davet Cesitleri, Dogru Organizasyon Planlama ve PR yonetimi
konusunda bilgilendirileceklerdir.

1 Kasim Cumartesi - 09.30 - 12.00

Yonetici Asistanliginda Gorev Pratikleri ve Ust Yonetici Esgudumu
Konusmaci: Gulbin Goral
Yonetim bilimciler, yonetim kavramini degisik acilardan tanimlamislardir:
"Yonetim, planlama, orgutlenme, tamamlama, denetleme yoluyla uygulanan
bir liderliktir; yonetim bir karar alma sanatidir." Yonetimi bir bilim
olarak el alip arastirmalar yapanlar, insan ruhunun karakteristikleriyle,
endustriyel verimliligi birlikte incelemislerdir. Bu baglamda; Gunumuzun
meslek taniminda yonetici asistanligi kavraminin iceriginde bilimsel
nitelikler sart demektir. Davranis bilimleri, teknik bilimler ve
matematik bilimler bu meslegin alt yapisini olusturur.
Ikibinli yillarda sekreterlik mesleginin onu acilmis ve icerigi kabuk
degistirmistir. Gunumuzde asistan, fikir ureterek, yeni yontemler
gelistirerek ofisi bir yonetici kadar yonetebilmeli, bir arsiv uzmani
kadar sirket evrakinin isleyisini ve dosyalamasini gerceklestirebilmeli,
bir dilbilimci gibi ana dilini etkin bir bicimde kullanarak orgutlenme
planlari, piyasa arastirmalari yapmali, bir teknik adam gibi Buro
otomasyonu ve yonetim bilgi islem sistemleri konularinda bilgi ve beceri
sahibi olmalari yaninda, isletme yonetimi ve ekonomi konusunda da bir
bakis acisina sahip olabilmelidir.
Programimiz katilimcilarimiza bu kapsamda bir birikim sunmayi
amaclamaktadir.

1 Kasim Cumartesi - 13.30 - 17.00

Yonetici Asistanliginda Ust Duzey Yonetim Teknikleri ve Zaman Yonetimi
Konusmaci: Perihan Yazici
Destekledikleri departman ve/veya takim arkadaslari ve yoneticileri icin
yonetim becerilerine sahip olan bir asistanin sirketine ve kendisine bir
cok faydasi vardir. Zamani etkin kullanma, aykiriliklarla basa cikabilme,
proaktif is yapabilme yetisi bunlardan yalnizca birkacidir.
Bu seminerin ana amaci bir orkestra sefi ustaliginda, sirket icindeki
islerinizi ve yoneticinizin zamanini duzenleyebilmenizdir. Calisanlar ve
yoneticiniz arasinda bir kopru gorevini ustlenerek hedeflere ulasabilmek
icin sureclerin takibi ve sinerjinin yaratilmasini saglayabilmeyi;
yasanmis hikayeler, orneklemeler, soru cevap ve daha bir cok teknikler
yardimi ile ogrenebilmenizdir.

 Katilim icin Kayit Formu doldurulmasi ve tarafimiza gonderilmesi
gerekmektedir.
 Katilim veya Daha Detayli Bilgi Icin web sayfamiz ya da call center
gorevlilerimiz size yardimci olabilecektir.
 Tum programlar sonunda katilimcilara katilim sertifikasi verilmektedir.
 Tum programlar, talep edilmesi halinde sirketlere ozel
yapilabilmektedir. Programlarimiz minimum 3 kisi katilimla
acilabilmektedir.
 Bogazici Egitim gerektiginde egitim mekanini veya egitmeni degistirme,
programi iptal etme veya erteleme hakkini sakli tutmaktadir.

 Duyuru amacli Gonderilen Duyurularimizin farkli bir adresinize
yonlenmesini ya da gonderilmemesini istiyorsaniz lutfen mail ile
bildiriniz.