List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] =?utf-8?q?Apache2_-_Sendmail_-_Bo=C5=9F_Sayfalar?=
From:       Özgür Kılıçaslan <ozgurkilicaslan () gmail ! com>
Date:       2013-01-31 9:20:50

Ubuntu 10.04 LTS üzerinde çalışan Apache2 zaman zaman boş web sayfaları
getiriyor(du). Apache2'nin error loguna baktım ve

sh: /usr/sbin/sendmail: not found

satırlarından olduğunu gördüm ve -sanırım daha önce kaldırdığım- sendmail'i
kurunca başta belirttiğim sayfaların boş gelmesi sorunu ortadan kalktı
gibi. Mantıklı mı bu söylediğim?

--
*Görünenler*, *gerçek olsaydı bilime* gerek kalmazdı.