List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] =?iso-8859-1?q?=E7ok_b=FCy=FCk_blacklist?=
From:       systemx <bdaldal () gmail ! com>
Date:       2009-02-24 11:21:40

Merhaba,

Ubuntu Server + Squid3 ile gayet yeterli ve d=FCzg=FCn =E7al=FD=FEan sistem=
imdeki
black list gittik=E7e b=FCy=FCd=FC ve 6MB oldu,
ve performans sorunu ya=FEamaya ba=FElad=FDm.

B=FCy=FCk black list dosyalar=FD i=E7in bloklama =F6nerileriniz nelerdir?

squidguard ile denemeler yapt=FDm, fakat nedense squidguard -k reconfigure
yapt=FDktan sonra squid duruyor.

Te=FEekk=FCrler.

B=FClent DALDAL
.. linux for life ..