List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] =?utf-8?q?MRTG_grafiklerinde_maksimum_de=C4=9Fer?=
From:       Mustafa Aldemir <m_aldemir () yahoo ! com>
Date:       2009-02-23 18:54:18

merhaba,

sunuculardaki trafiği izlemek için MRTG kullanıyoruz. MRTG'nin scaling özelliği \
grafiği maksimum değeri gösterecek şekilde orantılıyor.

Güzel bir özellik ama bizim durumumuzda şöyle bir sıkıntıya neden oluyor. Geceleri \
sunuculardan yedek alırken lokalde çok yüksek hızlara erişiliyor. Normalde 1Mbps \
altında trafiği olan bir sunucunun grafiği, lokaldeki 50Mbps de hesaba katılarak \
oluşturulduğu için, okunmaz hale geliyor.

Unscaled ve MaxBytes parametreleri de grafiğin maksimumunu artırmak için işe yarıyor \
ama düşürmeye yaramıyor. Ben gerçekte maksimum değer ne olursa olsun 1Mbps limitli \
bir grafik oluşturmak istiyorum.

Bana tavsiye edebileceğiniz bir çözüm var mı?

sevgi, saygı...
mustafa